Blog dels amics de @BiblioBellvitge: La Mónica et recomana la Trilogia de Los Juegos del Hambre

Blog dels amics de @BiblioBellvitge

Blog dels amics de @BiblioBellvitge

LA BIBLIOTECA LA FEM ENTRE TOTS.
FES LA TEVA RECOMANACIÓ ONLINE AQUÍ

http://bit.ly/2uwMEiP

La Mónica et recomana la Trilogia de Los Juegos del Hambre

Troba la trilogia a la biblioteca

Qui sóc?
Em dic Mònica Cuenca i sóc veïna de Bellvitge. Vinc a la biblioteca a buscar llibres per a mi i sobretot per als meus fills. Poder fer servir internet i l'Hora del conte per a nens és el que més ens agrada de la biblioteca. M'encanta que em recomanin llibres per llegir o pel·lícules per veure.

Què recomano?
Recomano la trilogia de Los juegos del hambre de Suzanne Collins.

Per què?
Perquè l'argument enganxa des del primer moment i molt especialment la lluita interna del personatge principal per sobreviure, ja que haurà d'acceptar que s'ha convertit un símbol per aconseguir la llibertat

A qui li pot interessar?
És una novel·la per a un públic adolescent, però crec que és per a totes les edats a partir dels 12 anys.

Quan me l'he llegit?
Fa temps.

Com el vaig conèixer? 
Perquè una amiga em va recomanar la pel·lícula i com que em va agradar, després vaig llegir-me els llibres.

Conec a l'autor?
La conec d'aquesta d'obra i he llegit els tres llibres.  

Quin és el proper llibre que tinc a la tauleta de nit?
De moment no en tinc cap, però espero que me'n recomanin algun aviat!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Benvingut/da al blog de la Biblioteca Bellvitge.
Comenta tot el que consideris oportú: