Blog dels amics de @BiblioBellvitge: El tiempo entre costuras és la recomanació de la Cristina

Blog dels amics de @BiblioBellvitge

Blog dels amics de @BiblioBellvitge

LA BIBLIOTECA LA FEM ENTRE TOTS.
FES LA TEVA RECOMANACIÓ ONLINE AQUÍ

http://bit.ly/2uwMEiP

El tiempo entre costuras és la recomanació de la Cristina

Troba'l a la biblioteca

Qui sóc?
Em dic Cristina Sánchez i sóc usuària de la biblioteca des que era una nena. De tant en tant m'agrada venir a veure què trobo per endur-me'n. Abans llegia molt perquè anava a treballar en transport públic, ara ho faig en cotxe i trobo a faltar aquesta estona diària per llegir...!

Què recomano?
Recomano el llibre de María Dueñas El tiempo entre costuras.

Per què?
Perquè explica una història i una època, la del protectorat del Marroc, que desconeixia i m'ha agradat descobrir. A més, el llibre t'atrapa des de la primera pàgina.

A qui li pot interessar?
A tothom en general i en especial a les dones.

Quan me l'he llegit?
Fa temps, uns cinc anys aproximadament.

Com el vaig conèixer? 
Li vaig regalar una amiga després de llegir de què anava a la llibreria i després va ser ella qui em va recomanar que me'l llegís.

Quin és el proper llibre que tinc a la tauleta de nit?
Revistes, m'emporto algunes revistes de psicologia, ja que és un tema que m'interessa molt.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Benvingut/da al blog de la Biblioteca Bellvitge.
Comenta tot el que consideris oportú: