Blog dels amics de @BiblioBellvitge: L'Alfonso et recomana La artesana del vidrio

Blog dels amics de @BiblioBellvitge

Blog dels amics de @BiblioBellvitge

LA BIBLIOTECA LA FEM ENTRE TOTS.
FES LA TEVA RECOMANACIÓ ONLINE AQUÍ

http://bit.ly/2uwMEiP

L'Alfonso et recomana La artesana del vidrio

Troba'l a la biblioteca

Qui sóc?
Em dic Alfonso Rosillo, sóc cuiner i veí del Gornal. A més de ser aficionat a la lectura, també m'agrada molt el cinema i molt en especial el cinema històric.

Què recomano?
Recomano el llibre de Petra Durst-Benning La artesana del vidrio.

Per què?
Per la història que explica, la de tres germanes a l'Alemanya del segle XIX i de com s'han d'obrir camí després de la mort del seu pare, un bufador de vidre.  Les protagonistes són unes autèntiques lluitadores.

A qui li pot interessar?
Al públic en general, però potser en especial a les dones i noies joves.

Quan me l'he llegit?
Durant les darreres setmanes.

Com el vaig conèixer? 
Sóc un lector habitual de novel·la històrica i acostumo a buscar llibres d'aquest gènere. Aquest en concret em va cridar l'atenció per la coberta i perquè l'escriptora és alemanya i he llegit altres novel·les d'autores alemanyes que m'han resultat molt interessants. 

Quin és el proper llibre que tinc a la tauleta de nit?
El hijo de Philipp Mayer, una novel·la ambientada en els Estats Units del segle XIX.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Benvingut/da al blog de la Biblioteca Bellvitge.
Comenta tot el que consideris oportú: