Blog dels amics de @BiblioBellvitge: L'acabadora, el llibre que et recomana el Javier

Blog dels amics de @BiblioBellvitge

Blog dels amics de @BiblioBellvitge

LA BIBLIOTECA LA FEM ENTRE TOTS.
FES LA TEVA RECOMANACIÓ ONLINE AQUÍ

http://bit.ly/2uwMEiP

L'acabadora, el llibre que et recomana el Javier

Em dic Javier Massaguer. Sóc un lector compulsiu, llegeixo tres o quatre llibres al mes. Faig molt de cas al títol i a l'autor per després mirar la contraportada. Participo en diferents clubs de lectura perquè m'agrada molt escoltar les diferents opinions dels lectors sobre un mateix text.

Què recomano?
Recomano el llibre L'acabadora de Michela Murgia.

Per què?
Em va agradar molt. Perquè pràcticament no hi ha diàleg i els personatges s'entenen amb la mirada. Hi ha pocs personatges i és una història que comença i acaba de forma coherent, rodona, molt ben tancada.

A qui li pot interessar?
A totes les filles, perquè és una història de mares i filles.

Quan me l'he llegit?
Fa un parell d'anys.

Com el vaig conèixer? 
A través d'un club de lectura en el qual vaig participar.  

Quin és el proper llibre que tinc a la tauleta de nit?
El llibre del proper club de lectura en el qual participaré: Estupor y temblores d'Amélie Nothomb, sobre una jove belga que comença a treballar a Tòquio en una gran empresa japonesa. Però la seva doble condició de dona i occidental, en un Japó jerarquitzat, es convertirà en el seu llast.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Benvingut/da al blog de la Biblioteca Bellvitge.
Comenta tot el que consideris oportú: