Blog dels amics de @BiblioBellvitge: El diario de Greg és la recomanació de la Jenifer

Blog dels amics de @BiblioBellvitge

Blog dels amics de @BiblioBellvitge

LA BIBLIOTECA LA FEM ENTRE TOTS.
FES LA TEVA RECOMANACIÓ ONLINE AQUÍ

http://bit.ly/2uwMEiP

El diario de Greg és la recomanació de la Jenifer

Troba'l a la sala infantil

Qui sóc?
Em dic Jenifer González i sóc veïna de Bellvitge. Dues o tres tardes a la setmana vinc amb el meu fill a fer els deures a la biblioteca, també a connectar-se a l'ordinador i agafar llibres de lectura. El meu fill és un gran lector, li agrada molt llegir.

Què recomano?
Recomano la col·lecció de llibres infantils El diario de Greg de Jeff Kinney. 

Per què?
Perquè el meu fill de 10 anys se'ls ha llegit tots! Es tracta d'una col·lecció de llibres que entreté i en la qual s'identifiquen amb el protagonista, amb les seves vivències i anècdotes diàries. A més, es presenta en un format molt proper al còmic que el fa més atractiu i és molt divertit.

A qui li pot interessar?
A nens i nenes a partir dels 8 anys.

Quan me l'he llegit?
El meu fill es va llegir el primer fa uns dos anys.

Com el vaig descobrir?
A la biblioteca, buscant còmics el meu fill va descobrir un exemplar de la col·lecció i a partir d'aquí... van seguir la resta.

He llegit altres llibres de l'autor?
Sí, tota la col·lecció.

Quin és el proper llibre  que tinc a la tauleta de nit?
El meu fill s'ha agafat en préstec per llegir pròximament un llibre d'endevinalles i els llibres de la col·lecció de Tom Gates.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Benvingut/da al blog de la Biblioteca Bellvitge.
Comenta tot el que consideris oportú: