Blog dels amics de @BiblioBellvitge: La Jara et recomana Zoè ❤ NY

Blog dels amics de @BiblioBellvitge

Blog dels amics de @BiblioBellvitge

LA BIBLIOTECA LA FEM ENTRE TOTS.
FES LA TEVA RECOMANACIÓ ONLINE AQUÍ

http://bit.ly/2uwMEiP

La Jara et recomana Zoè ❤ NY

Troba'l a la Biblioteca Bellvitge 

Qui sóc?
Em dic Jara Torres. Vaig a quart de primària i m'encanta jugar a Lego i llegir. També m'agrada jugar a voleibol, patinar i ballar.


Què recomano?
Zoè ❤ NY, d'Ana García-Siñeriz amb il·lustracions de Jordi Labanda.

Per què?
Perquè és un llibre molt entretingut. Els seus personatges són molt divertits, els hi passen moltes aventures dins d'una de les ciutats més importants del món, Nova York. L'acció té lloc a Central Park (tant de bo pugui anar algun dia!!).

A qui li pot interessar?
Als nois i noies d'entre 9 i 12 anys que els hi agradin els llibres d'aventures.

Quan el vaig llegir?
Fa un parell de setmanes.
Perquè el vaig agafar en prèstec?
El vaig veure a la Sala Infantil de la Biblioteca Bellvitge i em va cridar l'atenció.

He llegit altres llibres de l'autor?
Encara no, però segur que em llegiré algun més.

Quin és el llibre  que m'estic llegint ara mateix?
Olympia. Los juegos olímpicos de Atlanta, d'Almudena Cid, amb il·lustracions de Montse Martín.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Benvingut/da al blog de la Biblioteca Bellvitge.
Comenta tot el que consideris oportú: