Blog dels amics de @BiblioBellvitge: La Mercé et recomana "Captain Fantastic"

Blog dels amics de @BiblioBellvitge

Blog dels amics de @BiblioBellvitge

LA BIBLIOTECA LA FEM ENTRE TOTS.
FES LA TEVA RECOMANACIÓ ONLINE AQUÍ

http://bit.ly/2uwMEiP

La Mercé et recomana "Captain Fantastic"

Troba'l a Biblioteca Bellvitge

Qui sóc?
Em dic Mercé Puerto. Sóc vídua des de fa un parell d'anys i des de llavors vinc sovint a la biblioteca. Em costa llegir i és per això que agafo més pel·lícules que llibres.

Què recomano?
Recomano Captain Fantastic de Matt Ross.

Per què?
Perquè s'ha de veure, és molt bona. Ens mostra un model de vida allunyat dels cànons de la societat actual, confrontant ambdós models però sense demonitzar-los. Aporta un aire fresc a l'hora de reflexionar de com hem d'educar als nostres fills.

A qui creus li pot interessar?
Tant a gent adulta com a joves a partir de 14 anys, és ideal per veure en família i debatre sobre com ho veu cadascú.

Quan la vaig veure?
Fa uns mesos, em va agradar tant que la vaig veure dues vegades.

Com el vaig conèixer? 
Perquè m'ho van recomanar el personal de la biblioteca, quan no sé que portar-me els hi demano consell.

Has llegit altres llibres d'aquest autor? 
Doncs no, la veritat.


Quin és el propera pel·lícula que veuràs?
Vull veure una sèrie que és diu Vientos de agua, de Campanella.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Benvingut/da al blog de la Biblioteca Bellvitge.
Comenta tot el que consideris oportú: