Blog dels amics de @BiblioBellvitge: La Cristina et recomana La tregua de Mario Benedetti. "Viure és un temps de treva"

Blog dels amics de @BiblioBellvitge

Blog dels amics de @BiblioBellvitge

LA BIBLIOTECA LA FEM ENTRE TOTS.
FES LA TEVA RECOMANACIÓ ONLINE AQUÍ

http://bit.ly/2uwMEiP

La Cristina et recomana La tregua de Mario Benedetti. "Viure és un temps de treva"



Troba'l a les Biblioteques de L'Hospitalet

Qui sóc?
Em dic Cristina Sánchez i sóc usuària de la biblioteca des de que era una nena. De tant en tant m'agrada venir a veure què trobo per endur-me'n. Abans llegia molt perquè anava a treballar en transport públic, ara ho faig en cotxe i trobo a faltar aquesta estona diària per llegir...!

Què recomano?
Recomano La tregua de Mario Benedetti.

Per què?
Va ser un llibre inesperat per mi, una sorpresa. Ho vaig llegir en un viatge que vaig haver de fer jo sola. Té forma de diari on el personatge, una persona molt rutinària, parla molt dels sentiments sense arribar a ser pedant.

Què destacaries?
Que defineix un estil de vida, s'ha d'aprofitar el temps "Viure és un temps de treva", mai saps quan s'acabarà.

A qui creus li pot interessar?
A un públic madur, d'uns 35 anys cap endavant.

Quan el vaig trigar a llegir-m'ho?
Hores, va ser en un trajecte d'AVE de Barcelona a Còrdova.

Com el vaig conèixer? 
El vaig comprar a un mercat ambulant de segona mà.

Has llegit altres llibres d'aquest autor? 
Sí. Després de llegir-me la Tregua vaig llegir  Buzón de tiempo.

Quin és el proper llibre que et llegiràs?
Niebla en Tánger de Cristina López Barrio.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Benvingut/da al blog de la Biblioteca Bellvitge.
Comenta tot el que consideris oportú: